zaterdag 26 juni 2010

randoniem "kunst"


Ik heb het random of eigenlijk subjectief opschrijven woorden randoniem genoemd.Ik ga sinds kort 2 dagen in de week naar activiteiten centrum "atelier23" waar ik op grote vellen papier mag kliederen, dit is een voorbeeld van randonieme woorden met daaroverheen random kleur en beweging, ik vind het resultaat leuk genoeg om te bewaren, ik ben begonnen met het schrijven met houtskool, de leters zijn ongeveer 5cm groot en er staat:
Randoniem sporadisch India Lahksmie slurf witblauw alberdan Alberda apotheek Rheden €0,60 snowboard rossignol skies hemelsblauw aquamarijn 自由 vrijheid doen en laten proberen oplossingen pseudokoe geit wisselgeld stuiver apotheek medischcentrum velp gastheer boekenbon Y centrum amersfoort drieweielligfiets vrijheid tijdloos NS toeval geluk Lahksmi scandinavië bos en MEER houtzagerij middelbareschool tafelvoetbal klinker kanji japan nintendo supersmash bros melee samus aran metrroid prime hersenen portal there is no cake grafiti 9,81m/s² Brood zuurdesem jori roomboter monchoutaart bastogne brownie chocola medisch centrum Velp Loi Japans Tech centre Pikachu Falcon Punch!!! younglink Majora's mask 321 schild bladeren noot deugd cruiff voetbal jaloers willen/kunnen DOEN!!! FRUSTRATIE!!!!!

1 opmerking:

pieter zei

Ik denk dat ik wil zeggen dat ik veel mis wat ik niet meer kan, ik heb een controler waarmee ik zou kunnen spelen op een spelcomputer, maar dat gaat zo slecht dat ik liever op de pc speel, en ik mis vooral sport en fysieke inspanning, wat me veel frustratie geeft omdat ik wel de energie heb maar t niet eruit kan laten. En ik vind het leuk om vrijwillig te werken op het medischcentrum velp waar ik op de rustige momenten tijd mag besteden aan lezen of studie