dinsdag 6 juli 2010

eindelijk de goede woorden gevonden

voor mijn levensstijl:
ik
lijd
liever mijn eigen leven dan dat ik geleid word door een ledig bestaan.
met de afgezaagde uitspraak: zonder dalen heb je ook geen pieken, ik wil geen egaal bestaan, liever een paar kut momenten afgewisseld met een paar geniale momenten, ik heb de laatste tijd redelijk wat kut momenten gehad en een paar geniale momenten, de balans staat nu nog negatief, maar dat heb ik liever dan dat t monotoon goed genoeg is, perfect gaat t niet meer worden, dat heb ik een paar weken gehad, nu is het zoeken naar een leven wat mij voldoening geeft, ik ben goed op weg en zal zeker nog vaak kut momenten heben, hopelijk afgewisseld met geniale momenten, vrijwilligers werk geeft mij dusdanig voldoening dat het werk me v motiveert om te geloven in een goede toekomst, zoals ik al vaker heb gezegd: het komt wel goed, het duurt alleen wat langer. geniale momenten heb ik als ik mezelf kan laten gaan en niks merk van mijn fysieke beperkingen, helaas moet ik daarvoor meestal de week ervoor en de week erna t rustig aandoen en me dwingen om computer spelletjes te spelen zodat ik me niet fysiek belast. Ik kijk uit naar volgende week dan ga ik naar het internationale malteser kamp waar ik veel interessante mensen hoop te spreken, en dan vooral niet nederlanders

Geen opmerkingen: