woensdag 7 juli 2010

Yoda: "proberen bestaat niet"

proberen is jezelf indekken dat het misschien niet zal lukken, waarmee je jezelf indekt voor als t misgaat, de laatste tijd probeer ik niks meer, ik doe alles en soms lukt het en soms niet, het toppunt van dit woordspelletje is proberen te zoeken, omdat zoeken al de afgezwakte vorm van vindenden is, je probeert iets te vinden omdat je niet zeker weet waar t ligt, als je iets probeert te zoeken zeg je dat er evenetueel misschien de kans is dat je het zal vinden.Als je er op let zitten er veel afzwakkingen en indek woorden in het taalgebruik, alsof het zo erg is als iets niet in 1 keer lukt, of je iets niet kan, het voordeel van iets niet kunnen is de mogelijkheid om het te leren

1 opmerking:

pieter zei

MAAR doe het wel op zo'n manier dat als je faalt je het nog eens kan doen. dus ik jongleer niet meer met jeux de boulle ballen maar heb verzwaarde ballen waarmee ik boven het bed of de bank jongleer omdat ik mijn voet niet optijd kan wegtrekken.