vrijdag 2 oktober 2009

relatieviteitstheorie



in 2009 had ik dit geschreven en vandaag kwam xkc met deze gedachte, wel redelijk relevant
ik kwam tot de gedachte door de dansende woe-li meesters,in het boek wordt de relatieviteits theorie zo uitgelegd dat het heel logisch klinkt, ik kan t helaas niet in 2 regels uitleggen, maar daardoor kreeg ik wel een mooi beeld van mijn beperking, uit het NPO is gebleken dat ik vertraagde informatie verwerking heb dat is niet zo mooi, maar vom terug te komen op mijn verhaal, volgens einsteinstein zijn de regels van de werkelijkheid in elke werkelijkheid die eraan paralel loopt hetzelfde, oftewel, als een auto met een vaste snelheid rijdt, zijn daar dezelfde regels van toepassing als je op straat staat, een bal valt naar beneden met een versnelling afhankelijk van de grootte van de massa waar het naartoe getrokken wordt, op aarde is dat geloof ik gemiddeld 9,81m/s^2
nou ben ik heel sterk in het ontkennen dat iets aan mij ligt, mijn informatie verwerking is dus ook niet trager, en dat van jullie is ook niet sneller, maar mijn wereld beweegt niet paralel aan jullie wereld, ik weet niet hoe het komt maar in mijn wereld gaat d tijd sneller waardoor het lijkt dat ik langzamer informatie verwerk, maar in mijn wereld gaat het nog net zo snel als voor de bloeding, dit is ook de reden waardoor ik eerder vermoeid lijk, als er in jullie wereld in een uur niet zoveel gebeurd is, ben ik in mij n wereldje nog aan het bevatten wat er allemaal gebeurd is in de laatste 20 minuten, veel meer dan er in 20 minuten mogelijk is, waardoor ik extra hard moet werken om t allemaal te behappen

Geen opmerkingen: