dinsdag 25 mei 2010

4e poging subjectieve woorden van Pie


koffie zwart basis fel contrast blij begeleidster intiligent comunicatie praten inzicht intuitie rationeel wetenschap getallen wiskunde stuifbergen geniaal onnavolgbaar achtervolging eekhoorn india vakantie vrijheid mogelijkheid om fouten te maken klimendaal afgesloten sekte afgelegen bossen uit t zicht psychologische oorlogvoering kutmuziek 100%nl mega piratenfestijn smartlappen beschonken keppra wodka schwarzbier zondigen smaak geur gewoonte gezelligheid keuken hermalen, beige, neutraal, saai, contrast, vloeken, negatieven, duivel engel, 1m², middenstip, voetbal, noppenschoenen, spikes, atletiek, hoogspringen, blauwe mat, salto, kast, boeken, oud, antiek, apparte geur, cigaretten als zure melk, kaartenbak, telefoonnumers.

2 opmerkingen:

pieter zei

Het blijft een experiment, een kenmerk daarvan is dat je t proces nog moet bijschaven. Dus halverwege ben ik van stijl veranderd, doordat ik soms meerdere woorden of korte zinnetjes asocieer, verzandde ik de vorige keer in doorlopende tekst, vandaar dat ik t nu komma gescheiden heb uitgeschreven, op papier is t makkelijker, auitomatischer. mijn verklaring: gisteren cafeine gehad weer erg slecht geslapen, ik vind bij het schilderen leuk om contrast te gebruiken dus een zwarte achtergrond geeft een beter contrast met lichte kleuren dan wit, helaas asocieeren de meeste mensen zwart met negatief, terwijl deze combinatie voor mij juist vrolijker is dan met een witte achtergrond mijn favoriete begeleidster was maar in tijdelijke dienst en gaat binnenkort weg, daar wil ik nog een schilderijtje voor maken met dit onderwerp, zij is zo goed omdat ze intiligent is en sterk in comunicatie, klimendaal was geen goede tijd voor mij, en verder mis ik sporten, en mius ik alcohol zelf niet, wel de smaak van bier
de tekening stond in een dagboek wat ik van de psycholoog 5 jaar terug moest bijhouden, wel goed om terug te lezen, niet echt een verhelderende woordenstroom, wel een betere vorm

carsten zei

Interessant, de tweede keer dat je de woorden "1M²", "duivel" en "engel" achter elkaar noemt!