donderdag 27 mei 2010

5e keer 10minuten woorden van pie

slaap, moe, groen geel, trein, vakantie, dwalen, verdwalen, de weg vragen, eten, leuke frutsels, maar ook plemp, fakkelplemp, mooi mes, gewei, ex-hert vw polo eelco en maartje weg tussen oslo en trondheim, noorwegen, beziens"waardig, haarspeldbocht.(damn dit zijn weer steekwoorden van een verhaal, verder weer woorden:)haarspeld, pony, sarah, zwart, cotrast, negatieven, vloeken, subjectief, mening, menigeen, veel alleen, afzijdig, voetbal, buitenspel, rode kaart, rust, ugezellig uitrusten, team, biertje achteraf, snel aangeschoten, wijdenes, woensdag(crap doe ik t weer!) woensdag, een uur,stationsklok, vertrsging, einstein, stuifbergen, wiskunde, cijfers, wetenschap objectief, strak, zonder twijfel bewijsbaar, ontkrachtbaar, niks waard, zlotti, hongarije bier malt, vlammen waxine licht

2 opmerkingen:

pieter zei

helaas het lukt niet goed, ik ga weer terug naar het systeem van randoniem: het op papier opschrijven en daarna overtikken, ik had een paar kaartjes naar mensen gestuurd met woorden en dat was erg grappig. maar deze woordenstroom is te logisch, te objectief

Peer zei

Ja, dat is eigenlijk ook wat ik wilde zeggen, ik kan het meeste toch wel herleiden. Er zit een duidelijke rode lijn in je verhaal :p