maandag 24 mei 2010

dag 2 van de openbaringen van Pie



Ik vond het grappig om te lezen wat belangrijk is voor mij, achteraf bedacht ik dat t een beetje lijkt op het interpreteren van dromen alleen dan zonder dat je objectief probeert te herinneren, en daarbij het misschien verandert, het is bekend dat t geheugen sterk beïnvloed kan worden, met als visuele opleuking het resultaat van mijn kaakoperatie, ik heb geprobeerd aan te geven hoeveel de kaak is opgeschoven.
en dan nu 'Pie 2:
wollige neushoorn warcraft wijzende kinders, jammer uitbreiding wow diablo3 starcraft 2 alleen muis joy to key uitdaging schilderij 1M²duivel-engel rust teveel gelopen snacks oven mayo lekker gedwee rustig zondag geduld plannen rust houden epilepsie angst voertuig besturen 45km/h belgie luxemburg fotoboek hema kruidvat india dagboek op reis wales japan oostblok plannen duitsland rusten wachten EVA dagbesteding plannen zelfstandig koken appartement gelijkvloers amersfoort kroeg vrienden werk vooruitgang doorstart optimaal gelukkig gestaag niet uwv afhankelijk vriendin... leuke vooruitzichten realiseerbaar?toekomst positief vrijheid rust bezig blijven stilstand=achteruitgang kijk er naar uiit, eerst wales duitsland willemswondere weiland duivel-engel pc diablo3 nuttig kunst atelier 23 techniek autodidact moe rust eten aardappelpuree mag weer kauwen, niet bijten pannenkoeken leusden, spek roomboter poedersuiker volgende week stripwinkel arnhem upside downsis mensen spreken rheden kroeg gezellig jubileum

2 opmerkingen:

pieter zei

Ik moet volgende keer beter opletten hoelaat ik begin, ik heb nu woorden getikt tot ik het genoeg vond, ik t gevoel had dat t 10minuten was
ik was net gestopd met WoW omdat mijn groepsgenoten zeiden dat ik het fout deed terwijl ze t zelf niuet beter deded, en zaten te schelden terwijl t goed genoeg ging, dat is jammer, voral dat ze zaten te schelden met kanker in je hoofd en meer van die ondoordachte dingen, achteraf vind ik t wel heftig, vooral omdat ik meerdere mensen heb ontmoet in revalidatie met een hersentumor. t is veel leuker als mensen normaal reageren, gelukkig gebeurd dat ook regelmatig anders was ik al gestopt ik kijk uit naar de spellen die blizzard nog in ontwikkeling heeft, hopelijk zijn die ook te spelen met alleen de muis, anders moet ik de dancedance revolution mat instellen mbv joy to key om knoppen met mijn voet aan te sturen, die uitdagingen staan nog te wachten, eerst wil ik nog een schilderij van de hemel en de hel uitwerken op een groot doek. Het is mooi weer,maar ik mag vanmezelf niet naar buiten omdat ik dan weer te ver ga lopen, en dat heb ik gisteren ook al gedaan, dus vandaag MOET ik rusten, omdat mijn epilepsie waarschijnlijk opkomt als ik slecht heb geslapen en teveel gedaan, net het fotoboek van mijn brommerreis afgerond waardoor ik weer extra zin heb in het uitvoeren van verschillende vakantie plannen, daardoor dacht ik aan mijn verwachtingen en dingen die ik nog hoop te behalen, zelfstandig wonen en werken in amersfoort en op de korte termijn gezellig met vrienden pannenkoeken eten, en eind van de week met het huis in rheden een feestje vieren

pieter zei

ps. EVA is een onderdeel van SARA en helpt mij bij de reïntegratie in het bedrijfsleven, dus stichtingen, geen personen