zondag 23 mei 2010

en nu Pie aan het woord

Pi heeft al verschillende stukken geplaatst geïnspireert door Pie, pi is mijn objectieve bewustzijn, waardoor het samenhangende stukken waren, Pie is mijn subjectieve bewustzijn, ik ga dagelijks 10 minuten tekst van Pie plaatsen, in de comments zal pi zetten wat ik denk waar ik onderbewust mee bezig ben, ik zou t leuk vinden als jullie ook je visie geven. En dan nu t woord aan Pie:
koffie zwart slaap wakker groen bed dutten wachten moe lekker rusten vermoeiend beurs aardbei rood pokdalig acne oil of olaf world of warcraft wachten internet rheden klein dorp hondenpoep snackbar kaassoufflee 20 minuten wachten trein vertraging gemisd wachten geduld mensen spreken gezellig interressant positief afleiding motivatie stimulatie geen stilte maar vooral geen lawaai in mijn hoofd rood blauw plasmapong druk chaos stilte maakt krankzinnig meer onzinnig groen flashback schilderij brood gravity krijt de wet stoep ingeving orgineel ondoordacht origineel kopie van eerdere ervaring grand canyon hoefijzer plexiglas indianen reservaat dor brand bizon oostblok wisent wijzer dan de rest savanne toendra woestijn yat kha de paardenjongen autisme reisverhalen, reizen wales vooruitzicht internationaal leuk interessant andere ervaringen.

4 opmerkingen:

pi zei

aha, ik had gisteravond koffie gehad en daardoor erg slecht geslapen, maar in de kroeg nog met onbekende mensen gesproken, plasmapong is een mooie visualisatie van het gevoel in mijn hoofd als ik geen afleiding heb, ik vind praten met onbekenden erg leuk en kijk enorm uit naar de vakantie met de malteser orde waar we met 500 mensen uit 20 landen in een soort center parcs in wales verblijven.
ps. als er tikfouten in t stuk staan dan geeft dat de authenticiteit aan, ik heb het pas doorgelezen om dit commentaar te geven: ik heb zin in vakantie! wat zijn jullie interpetaties van deze woorden?

pieter zei

plasmapong: http://www.youtube.com/watch?v=_-G0icdtfRk&feature=related

Joop zei

Geinig, he is zelfs nog wel een beetje te volgen. Je kunt er van alles bij denken, maar dat doe ik niet... Gewoon geinig om te lezen en verder geen oordeel zoeken vind ik leuker.

Anoniem zei

ha Pieter,

Geinig om te lezen inderdaad, sommige associaties kan ik niet helemaal verklaren. Wel leuk om zo een beetje een beeld in jou hoofd te krijgen en ondanks dat het alleen maar woorden zijn lees ik wel jou dagelijkse ervaringen, zoals een vertraagde trein...

Ma