woensdag 9 september 2009

visualisatie verhouding pi en pie


In het vorige bericht had ik omschreven dat mijn linker hersenhelft mijn rechter hersenhelft in bedwang moet houden zodat ik voor onze cultuur normaal gedrag vertoon, in de afbeelding ziet u een tekening van mijn zelfbeeld van pi en pie, pi is mijn linker hersenhelft en houdt pie binnen het kader wat er van hem verwacht wordt, of tenminste waaraan ik denk te moeten voldoen, Pie is de vrij denkende natuurlijke onvoorspelbare ongeremde rechter hersenhelft.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zou je heel misschien wat meer uitleg bij de tekening willen geven? Ik snap er helemaal niks van. Wat is Pi en wat is Pie? Wat is dat groen, geel, rood en zwart? Voor jou misschien heel logisch, maar ik snap het niet en wil het heel graag wel begrijpen.